Somnade till slut

[2228]
Fick några timmars sömn i natt.
Tror inte jag kan skylla helt på hostan, jag var inte tillräckligt trött och eftersom jag inte kunde somna, så hostade jag, så enkelt var det...

Har gått bra att jobba idag, men det var ju inte så många timmar, den stora prövningen kommer på fredag.
Då är det hela dagen, fint väder, lönehelg och det är brännboll...
Tur är ju att jag jobbar i Vännäs, men jag får min beskärda del på lördag, då är jag på stan...

Hoppas jag får jobbet på Elkedjan!
Ska ringa och prata med dem igen när jag kommer hem från Stockholm.
Tänk jag åker på måndag...
Sen är jag borta i en dryg vecka, så skönt!!

Efter Stockholm så händer det inte så mycket i sommar.
Jobbar, ska på dop, sen inget mer...
Eventuellt till Skellefteå och se Europe, men inget bestämt än.

Får se vad som händer.
Kanske har jag ett nytt jobb att se fram emot. :)

Fast jag sovit så lite i natt, så känner jag mig inte så trött ikväll.
Men det blir ändå sängen snart.

Imorgon ska jag på fotvård, efter den blir det lite ärenden på stan.

Må väl!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback