Sjuk

[2235]
Igår skulle jag ha jobbat, for hem från jobbet.
Ska egentligen jobba imorgon också, men det går inte, hostar så infernaliskt.
Ibland känns det som om inälvorna ska komma upp.
Hoppas kunna jobba på tisdag. *håller tummarna*

Ska ringa och höra om de kan ta min bil imorgon, nu när jag är sjuk kan jag ju fara med den imorgon förmiddag.
Och förhoppningsvis kan jag få tillbaka den på onsdag förmiddag.

Tänk, om en vecka - imorgon - åker jag till Stockholm.
Om en vecka - på onsdag - kanske vi träffas, första gången... *ler*

Har ätit morsdagsmiddag hos storebror i afton.
Mamma kom från Stockholm, hon har varit på gravöl för Svensk kassaservice.
Storebror grillade, mmm, så gott!

Må gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback