Se det snöar!

[2107]
Inte just nu, men det har gjort det idag.
Det är maj... Och vädret är som om det vore april eller oktober.

Jag var ute och busade i natt vid 01-tiden, då var det två minusgrader.
När jag skulle ta bilen så fick jag skrapa rutorna... Huvva!

I måndags kom jag hem från Stockholm, hade härligt sommarväder, även om måndagen hade samma väder som hemma, +10 grader och snålblåst!

Om tre veckor är jag tillbaka i Stockholm, och jag längtar, varför?
Det finns en speciell anledning till det, och jag hoppas att det går den här gången...
Att det passar bättre nästa gång, eftersom det inte gick när jag var nere sist. *håller tummarna*

Tänk att öronpropparna funkar!
Jag får inte ett dugg ont i öronen!
Det är sååå skönt!

Mer spännande än detta var det inte.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback