Plockat, städat och packat

[2157]
Varför är jag inte så här duktig oftare?
Jag har plockat undan lite, städat, både dammsugat och torkat golven.
Dessutom har jag tagit tag i och städat toaletten.
Så när jag kommer hem nästa måndag är det städat och snyggt,
det är betydligt mindre dammigt i alla fall.

Väskan är packad, det är bara necessären som ska ner i morgon bitti.
Ska dock gå i genom packningen innan jag går i säng, så det inte är något som jag glömt.
Det är svårt att ta med sig kläder när det kan vara sånt skiftande väder.
Tror dock att jag har så jag klarar mig. :)
Det ser ut som om jag klarar mig med en väska, plus en liten som handbagage.
Jag får inte handla något, nu hade jag ju inte tänkt det, men ändå...
Allt kan ju hända.
Men i så fall får jag väl lämna kvar det och ta det när jag åker ner till Stockholm igen om en månad.
Det ordnar sig! :)

Ställer väckaren på 0430, om jag stiger upp då eller snoosar det återstår att se.

Nä, nu ska jag nog ta och gå i genom packningen och sen blir det nog sängen ändå...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback