Nu är det nära...

[2148]
Jag håller på att bli förkyld, är tjock i halsen, ont i kroppen.
Detta bådar inte gott, med tanke på att jag ska jobba resten av veckan, utom torsdag
och hela nästa vecka också, utom torsdag.
Men jag ska hålla ut!

På torsdag ska mamma och jag till Norsjö.
Ska hälsa på Gunnel och plantera lite blommor på mormor och morfars grav, kanske även på Randolfs.

Just ja!
Igår ringde de från Fotohörnan, min kamera fanns för avhämtning.
De kan inte garantera exponeringen, men det hördes som om den skulle funka som vanligt!
Jag blev euforisk när jag fick höra det!
De får en stor guldstjärna i himlen!

Det blir sängen 2230 ikväll, jag har ruskigt ont i kroppen!
Inte alls roligt! Vill inte bli sjuk!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback