Lite ledsen i ögat

[1240]
Men det är inget allvarligt, det är bara materiella ting.
Min analoga systemkamera har gått sönder, och jag håller alla tummar jag kan för att den ska gå och laga.
Det kostar, men jag är faktiskt beredd att betala några tusen för att få den lagad.

Jag hoppas hoppas att den går att laga, annars får jag köpa en digital systemkamera.
Eller en lite större digital kamera än den jag redan har.
Det finns inga analoga att köpa.
Varför är det så, att det digitala tagit över?

Levina och jag har nyss ätit lunch.
Får se om jag ska ta bilen på jobbet, beror lite på om de på Carcon kan hjälpa mig med bilen eller inte.
Annars får jag vänta till på måndag.

Mer än så här var det nog inte för den här gången.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback