Jag är gammel-moster!

[2235]
I natt 0058 föddes det en flicka i Sundsvall, var mamma och pappa heter Marie och Christian.
Pappa Christian är mitt äldsta syskonbarn, så jag blev gammel-moster i natt!

Hon vägde 3460 gram och var 49 cm lång.

Annars då?

Jobbat idag, har väl gått, men nog hade jag hellre varit hemma och hostat än varit på jobbet och gjort detsamma.
Imorgon är det jobb igen, och samma visa... Hosta...
Är varken roligt för mig eller kunderna, men jag känner mig inte så sjuk så att jag vill vara hemma heller.
Mollipect tycker jag då inte har gett någon effekt än, får väl se senare i helgen.

På måndag åker jag till Stockholm, jag önskar att hostan lugnat ner sig tills dess. *håller tummarna*

En kund på jobbet idag sa att hennes man hade haft hosta i tre veckor, jag har haft min i en, så jag kanske har två veckor kvar då...
Men har den inte gått över när jag kommer hem från Stockholm, så blir det vårdcentralen igen.

Kunde ju inte sova i natt, så jag hoppas att jag får det i natt.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback