Haga - Ö Ersboda

[2355]
Jobbat i Vännäs idag, började 08, fick öppna själv, och stänga, första gången...
Det gick bra, inga missöden, skönt!

Stannade kvar i Vännäs ett tag för att gratta en gammal jobbarkompis som fyller år imorgon.

Väl tillbaka i stan så blev det till att duscha för att 1737 gick bussen som tog mig till Haga.
Fest hos chefen, hon har fyllt 40.

2215 blev jag less, hade förberett mig genom att ställa ut skor, jacka och väska i trapphuset, då behövde jag inte klä på mig in the public eye, jag kunde smyga mig ut...

Promenaden från Haga och hem till Ö Ersboda tog 1 timme och 15 minuter med kisspaus på Statoil, Ersboda.
Jag kan meddela att det var svinkallt att gå hem, hade gärna haft långkalsonger och en tjockare tröja på mig, men som tur var hade jag mössa och vantar, det behövdes!

Imorgon, söndag, bär det av till Laxbacken för att fira far, han fyllde 78 år igår, fredag.
Jag gissar att han inte kommer att förstå att vi firar honom, men han får i alla fall komma hem en stund.

Nu är det midnatt...

Jag ska ta en värmande dusch, byta i sängen för att sen gå i säng.

Hoppas du får en bra söndag!

Puss och kram

PS. Är jag kär? Sen funderar jag på om det är dags att dra vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback