EVC

[0946]
Vaknade före 07 i morse.
Hostade så fort jag slog upp ögonen.
Tänkte att detta går inte längre.
Ringde EVC, Ersboda Vårdcentral, men de hade inga tider de ringde kunde ringa upp på, så jag ringde Sjukvårdsrådgivningen, hon tyckte jag skulle gå på Vårdcentralen och försöka träffa någon sköterska.

När jag kom dit så fick jag träffa en sjuksköterska och hon stack mig i fingret, men jag hade ingen infektion.
Det ska finnas Mollipect att hämta på Apoteket nu.
Ska hämta det senare i eftermiddag när jag likaså ska på stan.

Förresten, jag kanske blir gammelmoster i detta nu...
Min systerson ska bli pappa i dagarna, spännande!

Låter det konstigt att jag ska bli gammelmoster?
Nä, varför det?
Jo, jag förstår din konfundering.
Jag är "bara" 32, min systerson är "bara" 27, så det är inte fullt sex år mellan oss,
men då ska du veta att det är 21 år mellan mig och min äldsta syster, min systersons mamma.
Så det är inte så konstigt. :)

Nu vill jag bara att min hosta ska gå över, speciellt eftersom jag ska till Stockholm på måndag!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback