Schlagerklubben, PS I love you

[1944]
Först börjar jag med att berätta om att jag drömde om Matte från Bygglov och Let´s dance.
Som vanligt var det en väldigt trevlig dröm. :)

Igår var det då äntligen dags för utgång.
Sist var det annandag jul 2006, så det var hög tid.

Vi gick på
Schlagerklubben, det var som på den gamla goda tiden, kö för att komma in.
Det var himla trevligt! Mycket folk!
Måste dit fler gånger, hoppas det blir snart!

I eftermiddag var jag på bio, PS I love you, baserad på boken, som på svenska heter PS jag älskar dig.
Tycker filmen var helt okej, blev rörd några gånger under filmen, en romantisk film, men en typsik tjejfilm skulle jag tro.

Har varit en trevlig helg, ser fram emot nästa utgång! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback