Rulla köttbullar och dricka vin

[1831]
Längesen jag skrev något här nu.
Men det har inte hänt något spännande, även om det går att skriva även om det inte händer något spännande.

I veckan har jag jobbat rätt mycket, men är ledig på lördag!
Ska inte göra något särskilt, mer än att det är PARTY!
Vi är några tjejer som ska träffas och se Melodifestivalen och sen gå på Schlagerklubben.
Ser fram emot det, hoppas det blir roligt!

Idag skulle jag rulla köttbullar, men så blev det jobb.
Så jag har gjort det i afton.
Medan jag gjorde det så drack jag lite vin. :)

Nu ska jag alldeles strax äta mina köttbullar, till det har jag kokat potatis, ska värma lite gräddsås och ha lingonsylt till.

Hoppas du mår bra!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mona

låter gott!! Hoppas ni får en trevlig kväll imorgon! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback