Påsk = ledighet, eller?

[2232]
Det är väl meningen att det ska vara ledigt under påsken, men det beror på i vilken bransch man jobbar.
Jag jobbar inom handels och då är det inte stängt, jobbar imorgon, börjar 08, men har tur och slutar 1315, beroendes hur mycket folk det är förstås.

Får se om det blir att åka till Laxbacken imorgon, eller om jag åker dit på söndag.
Åker vi till Östra Högkulla på söndag, så åker jag till Laxbacken imorgon.
Har inte hört något från mamma om hur det blir, får väl ringa imorgon efter jag jobbat.

Annars då?
Idag sov jag till typ 1030, sett lite Gilmore Girls, tog en promenad, och såg lite mer GG.
Har tvättat en maskin också, så jag har bäddat rent i sängen, härligt!

Nä, mer spännande än så här blir det inte.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback