Singel vs osingel

[0948]
Never say never...
Det finns de som säger att de trivs som singel, och tänker inte skaffa sig en partner.
Och visst, det kan ligga sanning i det, men säg inte aldrig.
För det har hänt igen, en kille som jag har pratat med, och sagt att han inte skulle skaffa tjej, för han trivdes så bra som singel och trodde inte på förhållanden, han har tydligen skaffat tjej.

Nu vet ju inte jag hur allvarligt det är, men tydligen så har han ändrat sig.
Men det har man ju rätt till förstås...

Det luktar mat!
Så fast jag nyss ätit frukost så blir jag hungrig!

Måste åka 1030 redan, fast jag inte börjar förrän 1145.
Varför?
Därför att bussarna går bara en gång i halvtimmen på sommaren, och för att jag ska vara säker på att hinna det jag ska före jag börjar jobba så måste jag åka så tidigt.

Nä, det är bäst att göra mig helt klar.

Puss och kram

PS. Använde mina Crocs igår, resultat skavsår på tårna bredvid stortårna. *aj*
Dessutom knarrar dem, får se om det går över med mer användning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback