Midsommardagen

[2040]
I dag är det dagen efter, men jag var nykter igår, så jag mår bara fint idag!

Det har varit Elins 1-årskalas idag, hon fick en klänning och tröja av mig och Åsa.
Hoppas det passar och att hon blir fin i den.

Imorgon är det dop i Norrfors av Elina.
Händer mycket i helgen. : )

Igår var jag hos Malin N och hennes familj och firade midsommar, det blev en lugn tillställning.
Det var Malin, L-O, Thor, L-Os fd jobbarkompis Jan, Lena och jag, med andra ord inte så mycket folk, men trevligt ändå.

Kom hem runt 0115 efter ha skjutsat hem Lena.
Idag kom jag på att jag hade tänkt plocka sju sorters blommor och lägga under kudden, men jag glömde, så vem min tilltänkte blir får jag vänta med att se.

Måste laga en kjol jag eventuellt har tänkt ha imorgon på dopet.
Så nu blir det fram med symaskinen och wrrroooma i väg :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback