Ljusa sommarnätter

[2314]
Hade jag tippat Sveriges match hade jag tippat oavgjort och garderat med förlust, tyvärr blev garderingen rätt.
Nåja, vi hoppas att på vi vinner mot Ryssland på onsdag (18 juni), då även min mamma fyller år. :)

Jag har jobbat idag, det var lite folk.
Trodde att det skulle vara mycket folk med tanke på att det var bra väder och att Sverige spelade fotboll.
De som vet, sa att det syns att studenterna har åkt från stan, så det var därför det var lite folk, vilket är skönt!

Men nästa vecka är det midsommar...

Jobbar tisdag till torsdag, dock inte hela dagar, vilket är skönt!
Men det är klart, det finns ju risk/chans att jag får jobba över, eller börja tidigare, det får jag ta då.

Imorgon är det födelsedagsfika, Pontus fyllde 9 år igår (13 juni).
Han ska få några pärmar med Bamse, mina gamla.
Har ingen aning om vad han önskar sig heller...
Det kom alldeles för fort att han fyller år.

Nästa vecka är det midsommar, sen är det helt plötsligt juli och sen är sommaren helt plötsligt slut...
Det blir höst, usch!
Eller egentligen inte, hösten kan vara rätt mysig.

Dock är det något speciellt med de ljusa nätterna som vi har nu.
Lite tråkigt bara att inte ha någon att dela dem med...

Nä, jag tror faktiskt att jag ska gå i säng snart.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback