Solen skiner från en klarblå himmel

[2152]
Solen har väl gjort det runt nästan hela Sverige.
Här lyser den dock en någon timme till, tror jag...
Eller inte... Enligt
http://www.dinstartsida.se/solen.asp så gick solen ner 2151 ikväll.
Nåja, det är ljust ute ändå. :)

Jobbade idag, lite folk, lite att göra, en väldigt lugn dag idag med andra ord.

När jag kom hem, så tog jag bilen på Strömpilen och gick på Lindex och lämnade tillbaka de toppar jag köpte där.
Av min shoppingtur förra söndagen så behöll jag bara en skjorta och ett par sockar.
Skulle ha behållit ett par byxor, men efter ha använt dem ett par timmar i torsdags så hade de gått ut en storlek.

Provade en storlek mindre idag, men de var felmärkta, för jag fick inte ens igen dem.
När jag provade samma storlek förra söndagen, så fick jag igen dem i alla fall.
Fick som tur var lämna igen dem och fick också tillbaka pengarna.

Släckte TVn för några timmar sen, och suttit med räkningarna.
Det gick ihop den här gången också.
Även om det är lite skralt, men det är tur jag har sparat pengar.
Annars har jag resurser i spargrisarna, ja, jag har flera. :)

Klippningsdags på tisdag.
På fredag ska några tjejer och jag ut och äta på Gretas.
Sen om vi fortsätter kvällen, det vet jag inte.

Imorgon ska jag lämna tillbaka den sista grejen.
Sen ska jag till kyrkan på dop.
Storebrors fd ska döpa sin nyfödda dotter.

Nu ska jag inta soffan igen.

Ska inte ställa någon klocka, hoppas dock vakna i bra tid ändå.

Tjing tjing för nu!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback