Skönt med sovmorgon

[2103]
Har börjat 07 i veckan, men imorgonär det sovmorgon, är ledig, på torsdag är det dock dags igen.

Annars har det inte hänt så mycket.
Hade ju tänkt cykla till jobbet, eftersom det är busstrejk, men blev så stel i knäna efter cykelturen i fredags, så jag har inte gjort den turen något mer.
Kanske berodde det på skorna, så jag skulle ha testat en gång till.
Men förhoppningsvis så kommer parterna överens ikväll!

Har kunnat ha bilen hos chefen på Haga, vilket är tur.
Det har blivit en promenad på ca 10 minuter på morgonen.
Får se hur det blir resten av veckan, hon och hennes fru kommer hem imorgon.
Men jag kan nog ställa bilen hos syster på Teg också.
Det brukar lösa sig.

Tog en promenad ikväll, skönt!
Hoppas på en imorgon också... Bara jag bestämmer mig så...

Nu är det Morden i Midsomer.
Tjing!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback