Shopping

[2212]
Jag for på en shoppingrunda idag.
Kom hem med fyra toppar och två byxor i trekvartsmodell.
Får se om jag behåller allt, möjligtvis blir det återlämning av några plagg.

Det har varit varmt och soligt idag, men imorgon såg det ut som om det skulle bli regn, hela dagen!

Strax dags för sängen.
Har tvättat sängkläderna (pås- och underlakan) idag, hängt dem ute för att torka.
Det är såå härligt, så nu ska jag snart krypa ner i de rena lakanen, nyduschad som jag är.

Börjar 07 imorgon, så det börjar bli hög tid att gå i säng.

Eventuellt åker jag till Laxbacken på tisdag till på onsdag.
Blir det inget grus i maskineriet så blir det så, vill ha mammas smakråd. :)

Tjing för nu!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback