Pärlplatte-örhängen

[1649]
Idag på jobbet så var det en kund som hade jätteläckra örhängen.
De var gjorda av pärlor som man gör pärlplattor av.

Jag skulle ju komma ihåg vad hon hette som hade gjort dem, men tror du att jag gör det?
Precis, inte det...
Har för mig att hon heter Franzén i efternamn, men i förnamn, Veronica tror jag, men har ingen aning.
Kunden sa att jag kunde söka på nätet, och jag har gjort det, men ingen lycka.

Jag jobbar i Umeå, så om någon känner igen beskrivningen på örhängerna skriv gärna en kommentar om var jag kan hitta dem.

Tänkte be kunden att skriva ner namnet, men tänkte att jag kommer ihåg det, men jag hade visst inte så bra minne som jag trodde.

Annars då?
Nä, inget särskilt.

Jobbar och står i nu.
Är trött idag, var ledig torsdag annars har jag jobbat hela veckan.
Till veckan är jag ledig måndag, sen är det jobb hela veckan.

Får se om det blir cykel till stan från och med tisdag, busstrejken är kan vara i antågande.

Hade tänkt göra lite mat, men det lutar åt att fara någonstans och köpa...

På måndag ska jag lämna in bilen.
Då blir det kanske även ballongflyg, på måndag alltså! Hoppas det!

Mer var det inte!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback