Jag gjorde det igår...

[2018]
...tog bort två nummer från mobilen.
Inte så märkvärdigt, men det kändes bra att ta bort dem.

Numren tillhör två killar.
Vill de träffas igen så ligger bollen hos dem, om jag nu vill träffa dem förstås.

Det suger att det alltid är på deras villkor.

Annars då?
Idag har det varit varmt och kvavt.
Blir lite kallare imorgon, men jag ska ändå ha kjol på mig när tjejerna och jag ska ut för att äta på Gretas.
Funderar på att ta med mig trekvartsbyxorna som back-up, är ju egentligen ingen kjol-tjej.

Hoppas på en trevlig kväll!
Tyvärr är jag i den tiden på månaden, men förhoppningsvis så håller den sig lugn.

Ska göra mig klar på jobbet imorgon, så jag måste packa ihop lite grejer.
Så jag kan göra mig snygg, jag menar snyggare... :)

Tjing för den här gången!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback