Mer tips

[2202]
Jag var och handlade idag, pantade då lite burkar och flaskor.
Pengarna las i spargrisen, alla mynt i alla fall och försökte få till mig lite guldtior också. :)

Jag är kanske lite konstig, men jag har upptäckt att i soprummet kan jag hitta några kronor.
Vi har sopsortering och i kärlen för hårdplast och metall har jag hittat några kronor, när jag tagit reda på burkar och PET-flaskor.

Vad jag inte förstår är varför de inte pantar dem?
De gör ju ändå anstängningen att sopsortera dem.
Men mig gör det inget, jag får ju lite extra pengar i spargrisen.

Imorgon är det Nordmaling som gäller.
Än så länge har det inte börjat blåsa så mycket, men det snöar.

Trodde jag skulle få besök ikväll, men det har inte kommit någon "ursäkt" varför inte, har inte hört något alls...
Nåja, får väl se om det blir någon gång i framtiden... Eller om det alltid kommer någon bortförklaringar/"ursäkter"...

Nä, jag ska strax ut och sätta i sladden i bilen så jag har varm bil imorgon.
Före 23 SKA jag vara i säng.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback