Laxbacken-Robertsfors-Ånäset

[2042]
Jag åkte till Laxbacken i onsdags, mest för att lämna sommardäcken till min nya fina bil. :)
När jag åkte tillbaka till stan i fredags så kom jag hem med ett par skor och en jacka, båda köpta på halva priset.
Skorna har jag funderat på att köpa under flera säsonger, men nu blev det av.
Ett par kvar, i min storlek, jag fick de till halva priset, fastän det inte var det.
Tack för det! :)

Jackan känns varm, så nu hoppas jag på kallare väder, och inte så blött!

Idag har det varit snöslask.
Igår var en mellandag, med uppehåll, annars har det varit regn och åter regn, var är vintern???

Imorgon ska jag vara på gamla slakteriet klockan 09, ska träffa bland annat storebror, han ska hämta en bil så vi kan flytta lite grejer till syrran.

Idag har jag jobbat, började 08, städade, inte alltför roligt, ska göra det varannan lördag de närmaste veckorna... Lite tråkigt, men ändå rätt okej.
Bara för att jag sa okej i höstas, så blir jag insatt på städning...

Nä, mer än så här var det nog inte...
Ska ut och sopa av slasket från bilen.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback