Kort eller kontant?

[1705]
Betalar du mest med kort eller kontanter?
Jag använde mitt kort mycket förut, men nu försöker jag handla med kontanter, mest för att få pengar att lägga i spargrisen.
Guldtior samlar jag gärna på mig, de räntar fort i spargrisen.
I höstas så satte jag in nästan fyra tusen kronor som jag sparat, det var bara mynt.

Så det är därför jag nu mest kör med kontanter.

Annars då?
Imorgon får jag sovmorgon!
Ska bli såå skönt!
Men jag har ändå ärenden att göra, måste i väg på ICA Maxi och handla.
Funderar på att handla lite på Coop också, får se.
De har billig köttfärs där, men då måste jag handla för 200 kronor.
Men då tänker du, varför handlar hon inte där då?
Säg det... Jag trivs så mycket bättre att handla på ICA Maxi, det är det enda svar jag har.

På fredag ska jag visst jobba i Nordmaling, ska bli intressant, har inte jobbat där någongång.
Hoppas bara att det inte blir sånt oväder som de talat om, snö och blåst.

Mer var det inte...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Fru O

Härlig blogg!

2008-01-30 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback