Idrottsgalan - tårar och skratt

[2253]
Jag har sett Idrottsgalan.
Måste faktiskt säga att Peter Settman gjorde ett magnifigt (stavas det så??) jobb!
Lättrörd som jag är, så fälldes det en del tårar.
Men jag skrattade också mycket!
Riktigt roliga skämt!

Var det egentligen oväntat att Zlatan skulle vinna Jerringpriset?
Det tycker inte jag.
När det stod mellan Sanna och Zlatan, var det liksom inte ens någon match.

Min bil då?
Mmm, så fin den är!
Tänk, jag har köpt en tolv år nyare bil!
Det är lite skillnad!
Får nog ta en bild på den imorgon så ni får se underverket! =)

På tal om underverket, så var jag och såg på ett i eftermiddag.
Min kompis J fick en dotter den 3 januari.
Åh, så liten och go hon var!
Höll henne inte, men nästa gång, när hon är lite äldre och jag ska hälsa på igen.

Nä, tror nog att det blir sängen nu.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback