Det är skönt med bastu

[2238]
I dubbla bemärkelser... *hehe*

Jag har bastat ikväll med en bekant, åh, så skönt!
Önskar jag hade bättre tillgång till en bastu.
Hade jag haft en kvartersgård med bastu så hade jag då använt den minst en gång i månaden.

En god kall öl i en varm bastu... NICE!
Men jag får ta de chanser jag får, även om de är allt för få.

Idag har jag jobbat, lugnt!
Vilket var väldigt skönt!
Nästa vecka börjar nog rusningen igen, då har nog skolorna börjat igen.

Det blev inget besök ikväll som jag hoppats på.
Han verkar vara en sån som ger tomma löften.
Nästa gång, då... Men nästa gång kommer, men inte blir det något av det inte.
Han säger att han vill, men med alla hans ursäkter så börjar jag ändå tvivla...

Hade en dröm om en man i natt.
Vi jobbade tillsammans för en tid sen.
Han är en man som jag skulle utan tvekan skulle kunna tänka mig att leva tillsammans med...
Vet inte vad det är, men han har något!
Blir varm när jag tänker på honom... *ler*

Funderar faktiskt på om jag ska ta och göra mig klar för sängen.
Kommer att sova gott känner jag, tack vare bastun.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback