Sebastian Bach

[2327]
Jag drömde trevliga drömmar om
Sebastian Bach (känd även som sångare i Skid Row) i natt...

Kärleken har också drabbat mig...
Men den är inte så allvarlig.
Han är ju bara så fin att titta på.
Jag skriver inte om Sebastian Bach, utan om Jared Padalecki...
Vilket ögongodis!
Skulle han korsa min väg, så finns inte nej i mitt ordförråd.

Jag vill se Pingpongkingen på bio.
Har för mig att det är sista veckan den går, och eftersom den går klockan 18, så är imorgon den enda dagen som passar.
Hoppas att Å kan då också.
Annars får jag fara själv.

Har några andra filmer jag vill se
Försoning
PS I love you Jag har läst den här boken, så risken är ju att jag blir besviken, för boken var riktigt bra!

Dags för sängen, ska bara byta lakan.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback