Ojsan då

[2213]
I lördags var det resa till Skellefteå och bowling med kusiner som gällde.
Åkte från Umeå vid 09-tiden, från Laxbacken åkte vid strax efter 10, kom till Laxbacken vid midnatt.
En lång men ruskigt rolig dag!

Så många skratt jag får när jag umgås med Askungarna och deras familjer!

Söndagen var jag i Laxbacken.
Blev så jag sov över till måndag, fast jag skulle jobba i Vännäs, började inte förrän 1045.

Idag skulle jag klippa mig 0830 hade jag tänkt.
Men hoppsan då, det var visst imorgon 0830 jag skulle klippa mig. =)
Det var bara att bege sig hem igen.

Jobbade i Vännäs i tre timmar, men sååå långtråkigt det var!
Mycket att göra är det ju inte.

Imorgon eftermiddag är det möte på jobbet.

Jag skulle vilja komma igång med att träna...
Men var??
Får se var/om det blir...

Nä, nu svamlar jag mest, så det är bäst jag slutar!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback