Nästan hela vägen

[1738]
Igår var det då äntligen dags, Popquiz på Harrys.
Det var lite knepigt, men vi fick ihop rätt många poäng ändå, 16 av 29.
Vinnarna fick 17...
Lite irriterande var det förstås, men det hade ju inte varit lika roligt att komma tillbaka nästa vecka om vi redan gått vidare till finalen.
Så nästa vecka, då vinner vi! *ehum*

Lite tråkig meny måste jag säga att det är på Harrys.
Nästa vecka blir det nog hamburgare, för lax vill jag inte ha igen.
Kommer direkt från jobbet, så mat måste jag ha.
Men jag får se vad jag hittar på för något.
Ta något enklare  och en pubtallrik.

Idag har det blivit Gilmore girls också.
Tror minsann att jag sett klart den tredje säsongen nu, fyra kvar...

Hämtade ut biljetter till Sound of music på Sky com arena den 3 maj.
Ooops, biljetterna var ju inte billiga, inte de jag tog, 595 kronor per styck.
Nåja, det är ju inte så ofta jag är på såna nöjen längre.

Imorgon blir det jobb, i hela 4,5 timme... 15-1930.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback