Lämna mig i fred!

[1104]
Du besöker mig i mina drömmar, men du kommer aldrig hit på riktigt...
Mycket snack, men lite verkstad.
Du säger att du vill träffas, men du tar dig aldrig tid.
Tänk om du menade vad du sa någon gång, bara en gång...
Men det verkar ju inte alls som det...
Tyvärr! Men det är din förlust, inte min!

Igår jobbade jag.
Hela dagen, 8-1530.
Kände mig pigg mitt på dagen, så jag tänkte fara till Laxbacken, men när jag kom hem så var jag ordentligt trött.
Blir ingen resa till Laxbacken.
Synd att mamma jobbar, annars hade jag ju kunnat åka hem under veckan.

En gammal jobbarkompis var in på jobbet i fredags, jag såg honom i kön och kom på mig själv att le väldigt mycket när jag såg honom... Wonder why??

Nä, nu ska jag återgå till att se sport på TV.
Alpint, går inte så bra för svenskarna, med undantag för Mattias Hargin.
Min favorit, Markus Larsson, får kanske inte ens åka andra åket... Jag vill åka ner och trösta honom... *ler*

Skidskytte-VM har inte börjat dagens drabbningar än, men får hoppas på någon medalj idag!

Puss och kram

PS. Solen skiner idag, droppar från taket! Våren på väg???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback