Två veckor kvar...

Onsdag den 10 december 2008 [2214]
Upptäckte precis att det är två veckor kvar till julafton...
Har ingen som helst julstämning, har inte ens någon jul här hemma.
Inga gardiner, inga ljusstakar eller adventsstjärna, inga jultomtar står heller framme.

Energin för att ta fram det finns inte...
Tyvärr, är riktigt tråkigt.

Har de två, eller tre, senaste veckorna har jag jobbat 5 eller 6 dagar per vecka, och på söndagarna har jag ibland varit upptagen så jag har inte haft möjlighet att göra något.

I veckan är jag på Ersboda-butiken, och har tisdag och onsdag (idag) slutat 1930, har inte varit hemma förrän vid 20-tiden.
Imorgon kommer jag inte hem förrän vid 21-tiden, men innan jag börjar imorgon (1450), så hoppas jag att jag får lite gjort i alla fall.

Ikväll har jag gjort lite ischoklad. :)
Men ska göra mer, ska också göra en saffranskaka och ta på Ersboda-butiken på fredag har jag tänkt.
I helgen ska jag försöka baka saffransbullar... Gott med mandelmassa i bullarna.

Nä, ska kanske sluta svamla och gå i säng.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jag

Väkommen in i den riktiga världen med jobb och ett liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-13 @ 11:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback