Snabba cash i Robertsfors

Tisdag den 30 december 2008 [2159]
Eller det blir väl förstås tvärtom, för när jag läste i Snabba cash så var en av personerna ursprungligen från Robertsfors.
Det var lite roligt, av alla orter i Sverige, så väljer författaren just Robertsfors.

Vad vill jag annars då?
Nja, inte så mycket egentligen.
Jobbade idag, ska jobba imorgon också.
Har tänkt fara dit lite tidigare för att det är ganska mycket att göra, sånt där som tar lite tid.
Jag ska inte köra varor, utan städa, men börjar jag tidigare så kan jag ju till exempel ställa ut kvartspallen med 7738-01 som jag lämnade i butiken ikväll.

Måste också städa där påsarna ligger, det är en enda röra där, på grund av dåliga påsar.
De sitter ihop, så vill man ha en, så kan man få tio.

Nyårsafton tillbringar jag först på jobbet, sen åker jag hem till Laxbacken och firar med mamma.
Nyårsdagen fyller storasyster år, var hon är vet jag inte, om det blir fika i Umeå, någon annanstan eller överhuvudtaget.
Den 2 januari är jag, som det ser ut nu, ledig, och jag hoppas att jag blir det också.
För att på lördag jobba igen.

Nu är det dags för en blodapelsin för att se slutet på Sporten och sen Västerbottensnytt.

GOTT NYTT ÅR!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback