Saffransbullar

Torsdag den 18 december 2008 [2135]
Idag har jag bakat saffransbullar, så nu ligger det 55 stycken i min frys.
Välkommen på fika! (att det är stökigt, det får ni ta) :)

Jag skulle ha varit ledig fyra dagar, det blev två.
Nåja, jag hann göra det mesta av det jag skulle göra.
Det fattas lite smågrejer, som typ att städa lägenheten.

Men att gardinerna är uppsatta är väl det viktigaste i alla fall.
Är skönt att jag har gjort köttbullarna, saffransbullarna och ischokladen också.

Nu är det lite små julklappsinköp kvar, och inslagningen.
Men sätter jag bara fart så är det nog ganska fort gjort.

Nu är det dock dags för lite Hem till gården innan det är dags för sängen.
Börjar jobba 0930 imorgon.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback