Julklappar

Söndag den 21 december 2008 [1658]
Julklappspapperet ligger på köksbordet, så när jag har skrivit klart här så blir det att slå om julklapparna klart.
Har inte så himla många kvar faktiskt.

Vaknade strax före 10 idag.
Slog på TVn, det var ju Vinterstudion med en massa sport. :)

När jag sett min favorit alpin-kille
Markus Larsson inte alls åka bra i stor-slalomens första åk, så gick jag ut för att sopa av bilen och ställa in tiden för motor- och kupévärmaren.

For ner på stan strax före 13, efter det att jag har sett stafetten i herrarnas skidskytte, där Sverige kom tvåa.
Gjorde mina ärenden, träffade också Jan och Annika.
Skulle ju stanna av på Apoteket på vägen hem, men glömde bort...
Får fara ner så jag hinner göra det och gå på Clas Ohlson innan jobbet imorgon.

Ska packa lite också, har ju tänkt fara till Laxbacken på tisdagkväll efter jobbet.
Om jag packar lite ikväll och imorgon, tror det får bli så.

Nä, nu var det nog inget mer...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback