Hemgångskontroll

Lördag 20 december 2008 [1824]
Det har varit ganska lugnt med folk idag, inte alls så mycket som jag trodde, men måndag och tisdag då...

När jag gick hem idag så stod det en kontrollant utanför för att kolla så vi hade kvitto på det vi eventuellt har köpt.
Första gången, och idag hade till och med jag handlat, och jag hade kvitto. :)

For direkt på Strömpilen för att se om jag skulle dit eller fara dit senare i kväll, de har ju öppet till 22.
Men det var inte såå mycket folk ändå, så jag stannade och köpte lite grann.
Glömde dock köpa kanel på ICA Maxi, jag har dock hemma, och skulle jag bli utan, så har jag ju Konsum.

Jag borde slå om julklapparna nu, det är ju dan före dan före dan före dan före doppare dan (det är med andra ord snart julafton) :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback