En vecka kvar nu...

Onsdag 17 december [1523]
Idag for jag och köpte en julstjärna, så nu pryder den köksbordet så fint.
Handlade på ICA Kronoparken, glömde ju givetvis en grej... Glödlampor, modell mindre päronlampa.
Jag är dock inte utan, så jag får försöka komma ihåg till nästa gång...

Annars då?
Har rullat köttbullar på nästan 2 kilo köttfärs, känner mig riktigt duktig.
Nu fattas bara saffransbullarna och ischokladen.
Funderar på att diska bort nu, göra ischokladen senare idag, för att imorgon göra bullarna.

För att på söndag vara duktig och städa.
Jobbar fredag och lördag.
Fredag blir det verkligen hela dagen, från 0930-1930, men på lördag eftermiddag kanske jag har energi att städa toaletten, då går det fort att dammsuga och torka golven på söndag. :)

Håller med en gammal jobbarkompis från ePP, tycker inte om de som skriver långa inlägg, man kan börja läsa, men ids inte läsa klart.

Puss och kram

PS. Rubriken... Det är en vecka kvar till dopparedagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback