8 dagar kvar

Tisdag 16 december [2014]
Ställde upp och jobbade igår, köpte de sista julklapparna också, tror jag...
Kan bli några fler också.

Idag har jag äntligen satt upp gardinerna, är så skönt att ha det gjort.

Strax före 10 idag så for jag i väg och lämnade tillbaka två tänkta julklappar, för liten storlek.
Efter det for jag på Obs för att handla lite, bland annat köttfärs, har ju tänkt göra köttbullar.

Kom ju på att jag ska baka också någon dag när jag är ledig, blir det inte före fredag, måste det bli på söndag.
Nåja, någon råd blir det nog.

Det är så skönt att jag har haft någorlunda energi att göra något idag.

Imorgon funderar jag på att åka i väg och köpa en julstjärna, har bara en grön, sen ifjol.

Förra veckan ringde jag till AF.
De är ju inte nöjda att man har jobbat, nä, man ska helst ha sökt ett antal jobb också.
Det är som om de vill att man ska räkna ut hur många timmar man har jobbat och fylla upp med jobbsökningar så det blir 8 timmar...
Det enda jag kan göra är att sucka... De blir aldrig riktigt nöjda...

Må väl!

Puss och kram

PS. Hade mail av P härom kvällen. *glad*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback