50-öringen

Fredag den 19 december 2008 [2123]
Läste att 50-öringen skulle försvinna om några år, men jag vet inte...
Tänk det som  kostar till exempel 10,50, hur kommer det att avrundas, blir det 11 kronor då?
Det blir ju dyrare då...
Nä, jag tycker faktiskt att vi kan ha kvar 50-öringen.

Det har varit en jämn ström med folk idag, men imorgon... HJÄLP!
Samma sak på måndag och tisdag... HJÄLP!
Men på något sätt tar man sig igenom dagarna ändå.

Undrar hur det blir på nyårsafton, vi har öppet som en lördag, blir det som ifjol, så blir det HUR mycket folk som helst, men jag hoppas att det blir lite lagom.

Borde äta någonting, är hungrig.
Är lite hungrig nu, så jag kanske ska ta en smörgås och mjölk.
Ska jag ta med mig mat till imorgon, eller ska jag köpa?
Kanske ska jag koka ris till kycklinggrytan, blir nog så.

Nä, nu ska jag se Hem till gården.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback