Tillslut

[1103]
Tillslut så tog jag mig kragen och har dammsugit.
Det var ordentligt dammigt, har tänkt att ta och torka golven också, välbehövligt.
Städa toaletten skulle jag också ha gjort, men det får bli en annan dag.
Vill hinna ta det lugnt innan jag ska i väg och jobba också. :)
Men det är lite smågrejs att göra, så som att vattna blommorna till exempel, men de fem stycken jag har att vattna tar ju inte så lång tid, men smågrejerna drar fort ihop lite tid.

Hade även besök här i måndags... ;)

På lördag är det Lycksele efter jobbet, det är storfest med jobbet.
Men jag har lite blandade känslor av att följa med, nackdelen med att vara där är ju att jag är lite låst, kan inte fara hem när jag vill.
Hoppas bussen tillbaka till Umeå går närmare midnatt än 01.

Ska ta bilen till jobbet på lördag, för att kunna köra hem på natten.
För risken är stor att vi kommer hem när sista nattbussen har gått.

I söndags var jag på Fjäderägg, en ö utanför Holmön.
Den var väldigt karg, inte vacker.
Jag kan dock tänka mig att sova över en natt för att kunna utforska ön mer, men då ska det ju givetvis vara bra väder, som vi hade, solsken.
Regnar det så kan det nog fort bli lite tråkigt.

Såg en hökuggla också när jag var där, det var några ornitologer där och spanade.

Jag var ju inte på Fjäderägg själv, det var mamma, storasyster M, V och B.
V har fyllt 70 år och detta var hans present.

Nä, nu kanske jag ska ta och fortsätta med städandet, tar ju inte så lång tid att torka golvet, så det är bra att få det gjort.

Längtar till oktober, ska till Stockholm då.
Förhoppningsvis blir det Sverige vs Portugal då också.
Vem vet vad som eventuellt händer efter den... ;)

Tjing för den här gången!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Christian

Jag längtar okså till oktober, för då ska jag och bror gå och se Sverige-Portugal på Råsunda. När jag köpte biljetter var det utsålt, bara medlemmar i fanklubben fanns det biljetter kvar till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback