Stackars Sanna!

[1938]
Jag lider med Sanna Kallur, efter hennes tråkiga sorti från Peking-OS idag.
Hon hade garanterat tagit medalj om hon tagit sig till final, men hon var för bra!
Stegen stämde inte riktigt, så hon kom för nära första häcken och stöp på näsan, eller huvudet rättare sagt.

I VM ifjol i Osaka, Japan, så missade hon bronset med bara en hundradel.
Jag förstod hennes tårar, som jag förstod hennes tårar idag.

Med tanke på hennes uppladdning till detta OS, med skador, och osäkerheten om hon kunde fara överhuvudtaget, men så gick det fint, och hon hade bästa tid tillsammans med Josephine Onyia från Spanien från försöken.

Jag håller alla tummar jag kan att hon kommer att vara i sin livs form till OS i London 2012.

Regnet bara öser ner idag, även om det varit lite upphåll, men det är verkligen inneväder.
Imorgon SKA jag på ICA Maxi och handla, göra lite nytta helt enkelt.

Tjing!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback