Service

[1901]
Mamma kom in till stan i går eftermiddag.
Jag följde med när mamma gjorde lite ärenden.

Vi åkte bland annat på Klädhuset för att mamma skulle få se de trekvartslånga jeansen jag hängt undan där.
Blev inget inköp, de skulle ha blivit för stora.

När vi kom dit var klockan ungefär 1745, och det blev så vi blev kvar tills klockan blev 18, och de stänger.
Men de var inte servicevänliga när vi blev kvar så länge.

Jag jobbar ju själv inom handeln, och även om man vill hem, ska det inte gå ut över kunden.

Har tyckt affären har varit helt okej, helt okej kläder och bra personal, men gårdagen drog ner betyget rejält!

Imorgon är jag ledig!
Såå skönt!
Ska tvätta och söka jobb, det är vad jag vet.
Sen får vi se vad som händer mer. :)

Tjing för nu!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback