E.M.D-fnitter på H&M

[1545]
Jag gjorde en sväng på H&M efter jobbet idag.
Såg en bekant kille i kassan, som höll på att betala.
Det var Danny, och precis vid rulltrappan stod Erik och Mattias.

Där jag stod i rulltrappan på väg upp en våning, kollade jag över butiken, fjortisarna stod med sina mobiltelefoner och knäppte kort, och fnittret låg i halsgroparna på alla.

Till och med på övervåningen så gick fjortisarna med fnittret i halsen.

Ringde och berättade för mamma, hon frågade om jag också gjorde det, fnittrade och tog kort.

För det första, jag har ingen mobil med kamera.
För det andra, jag hade ingen att fnittra med.
Hade jag gått med någon, hade jag inte fnittrat, men däremot uppmärksammat personen i fråga att de var där.

Har jobbat idag, fast jag skulle varit ledig.
Men sjukdom gjorde att jag blev tillfrågad.
Jobba 07-1309 är ju rätt lagom, så det gick ju fint.

Tjing för nu!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Erkänn att du fnittrade litegrann för dig själv :)

2008-08-13 @ 20:06:48
Postat av: Eva

Möjligtvis liiiite fnittrade jag, men jag erkänner att jag smålog. :)

2008-08-15 @ 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback