Dagen efter

[1129]
Igår blev jag ett år äldre.
33 år...
När blev jag så gammal, och var tog livet vägen?

Jobbade igår.
Fick present från jobbarkompisarna.
En mugg och choklad.
Muggen är tänkt att jag ska ha på jobbet, men den går inte att diska i maskinen och jag vill inte riskera att den hamnar där, så jag tar hem den, vad Janne än säger.
Den är ju faktiskt min.

Gjorde mig klar på jobbet för middag på Gretas.
Bordet var beställt till 1930.

Jag åt laxspett, men hmm, det var ju inte så mycket mat, hade kunnat vara tre spett i stället för två.
Men det var gott!

Tog efterrätt, en jordgubbtart med mascarponecreme och vaniljglass, mmm så gott!
Beställde en P2 också, den är ju så god! :)

Vi gick därefter en sväng på Bishops, men inga lediga bord, som vanligt.
Gick därefter på Rex, men Å och jag var inte kvar så länge.
Jag var hemma vid midnatt.

Vet inte vad det är med det stället, jag gillar det inte.
Om det är stenen som gör det, att de inte har något ljuddämpande, så det blir så högt ljud.
Oj, bevisen haglar, jag har blivit gammal... *s*

Ska skjutsa storasyster till Helena Elisabeth kyrkan i eftermiddag.
Före det ska jag på jobbet och hämta kläder som jag efterlämnade där igår.

Må väl!

Tjing för nu!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mona

Grattis i efterskott på födelsedagen!! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback