Dagen efter

[1210]
Ingen huvudvärk, bara trött.
Det var fest med flera butiker i Lycksele igår, kom hem strax före 0130, skönt att få fara hem tidigt.
När jag gick i säng vid 0230 så hade bussen ungefär 2 mil kvar till Umeå.

Vi for hem runt 23, vid 21-tiden var jag redo att åka hem.

Jag har upptäckt att är det för mycket folk, då trivs inte jag, jag är ingen minglare.

Var det trevligt? Jag vet inte, nja, inte så där speciellt, men det var väl för att jag inte var på humör.
Jag visste att det skulle vara mycket folk och därför skulle jag inte gilla det, så det var väl därför...

Idag hade jag tänkt städa, men jag får se, funderar på att ta en promenad i stället.
Får väl se vad som händer. :)

Må väl!

Tjing!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback