Popquiz

[2315]
Igår var det sista gången för Popquiz på Harrys för säsongen, det dröjer tills i höst för nästa omgång.

Det gick jättebra igår!
Totalt var det 6 lag, plus lite extra lag som var med utanför tävlingen.
Vi var ett lag som var med utanför tävlingen.
En bekant till mig kom med i vårt lag, han var själv, hans lagkompisar hade bangat ur, det var delvis tack vare honom som vi fick lika många poäng som vinnarlaget, 20 poäng!

Hade vi varit med i finalen så hade vi fått till en utslagsfråga. :)

Det är så synd att det är slut med Popquizen nu, vad ska jag göra på tisdagarna nu??

Funderar på att skicka ut ett förslag till lite kompisar att vi ska träffas första onsdagen i varje månad för att träffas, ta en matbit någonstans, bara umgås.

Imorgon ska jag jobba i Vännäs, så det är väl bäst att jag kryper ner under täcket nu...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback