Någon som vet?

[0019]
Jag blir tokig!!!
Hörde en låt ikväll, With a little help from my friends, vet att den var som signatur till en amerikans TV-serie på slutet av 1980-talet.
Det handlade om en kille som hette Kevin och hans familj.
Den utspelades på 70-talet.
Har för mig att titeln hade ordet härligt/härlig i sig, men hela titeln kommer inte till mig...

Kan du hjälpa mig??? Snälla!!!

Annars då?
Det var minsann ett tag sen jag skrev här, men det händer inte så mycket.
Jobbar lite, slöar i soffan, är på Harrys på tisdagar, nästa är dock sista popquiz.
Ikväll gick det dåligt, vi hamnade näst sist på nio poäng... Men det var en riktigt svår omgång.
Många av svaren hade jag aldrig hört talas om.

Nä, nu är det dags att fundera på sängen.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: T`

kan tyvärr inte hjälpa dig, ingen aning =/

Postat av: Dragana

Ingen aning.. Men hoppas att du hittar svaret någonstans! =))

2008-04-09 @ 00:49:23
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: Anonym

En härlig tid = The Wonder Years :-)

2008-04-09 @ 09:50:42
Postat av: Mona

den serien såg jag ofta när jag var yngre!! :)

2008-04-10 @ 08:54:22
URL: http://www.mon.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback