Loppis

[0845]
Mamma ska på loppis idag, jag ska följa med för att dels visa vägen, och dels för att förhoppningsvis få sälja lite saker.

Jag ska ta med mig en del CD-skivor, VHS-filmer, en skrivare och lite böcker.
Hoppas ALLT blir sålt, men det har jag svårt att tro.

Tack för att jag fick veta vilken TV-serie jag efterlyste i mitt förra inlägg, skönt att få det grubbleriet ur huvudet.

Har inte gjort så mycket sen sist, jobbade bara fredag och lördag den här veckan, och det ser ut som om det blir samma veckan som kommer.
Tala om att det är skiftande arbetsbörda, under mars jobbade över hundra timmar, har jag för mig, men med den här takten så blir det inte många timmar under april.
Vilket är synd med tanke på de nya reglerna för att stämpla som deltidsjobbare, som började gälla i måndags.

Jag kanske ska göra några smörgåsar att ta med oss, men jag kanske ska vänta på mamma, hon har kanske redan gjort.

Hoppas du får en trevlig söndag!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback