Tänk om...

[2231]
Denna farliga tanke...
Hur många gånger har du tänkt den, tänk om...??

Jag själv har tänkt den mer än en gång.
För nio år sen ungefär vid den här tiden tänkte jag den...
I sommar har jag tänkt den flera gånger om...

Men vad ger det att tänka det?
Absolut ingenting!

Det enda jag önskar är att jag kunde vrida tiden tillbaka till just det där tillfället, för att göra den där tänk-om-tanken.
För att se vad som skulle hända om jag gjorde det.

Vrida tiden tillbaka för att kanske inte göra det jag gjorde den där gången, för att se vad som skulle ha hänt om jag inte gjort som jag gjorde.

Nåja, tänka kan jag, men ingenting går att göra åt det som redan hänt.

Imorgon är det dags att jobba igen, men kommer att åka tillbaka till stan för att göra lite ärenden.
Slutar redan strax före 13.

Förresten, längtar till den 2 oktober, då börjar popquiz på Harrys igen, hoppas bara att vi blir ett lag...
Det har hänt mycket under sommaren, så jag börjar tveka på om det blir något...
Annars kanske jag kan värva in mig själv i något lag kanske... =)
Får väl se hur det blir.

Nä, det är väl kanske bäst att gå i säng, ska ju upp ganska tidigt imorgon.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback