Suck

[2153]
Fick precis veta att det är temamöte på jobbet på måndag, jag som hade tänkt mig till Laxbacken.
Hade tänkt fara redan på söndag och vara kvar till på tisdagkväll.
Ska vara i stan på onsdagmorgon.
Men det är väl bara att infinna sig på måndag... *suck*
Grejen är också att mötet är mellan 16-19, om det kunde ha varit på förmiddagen...

Annars då?
Jag har varit i Laxbacken hela veckan.
Jobbat i Robertsfors.
Varit och hälsat på pappa varenda dag, och igår blev det länge, alldeles för länge för pappa.
Jösses så arg han var när vi, en sköterska och jag, skulle försöka lägga honom, men det gick bättre senare fick jag höra.

Imorgon jobbar jag här i stan, tre timmar...
Hoppas det blir lugnt, jag är riktigt trött nu, känner jag.
Ska bli skönt att sova, men hallå, klockan är ju bara 22, men jag tror att det blir sängen snart ändå.
Hade tänkt mig ner på stan en stund tidigare imorgon, och gå på Bondens marknad, men jag får se.

Nä, det får vara slut för den här gången!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback