Min första surströmming

[2343]
Då har jag intagit min första surströmming.
Varken gott eller dåligt.
Visst kan jag äta, men det är mycket "slit" för att få i sig denna "delikatess".
Tror jag håller mig till något annat, även om jag kan offra mig på en surströmming.

Annars då?
Nä, det har inte hänt så mycket idag.
Bakade kakan, blev lite mycket kanel på den, men den gick att äta.
Ska ju jobba i Robertsfors på torsdag, då kommer jag att ta med mig kakorna till Laxbacken, jag får liks inget främmande som jag kan bjuda kakorna på, så det är bättre att mamma får dem.

Cyklade både till Obs och Linda idag, det känns i knäna.
Tror att sadeln var för låg när jag begav mig Obs.
Höjde den när jag for till Linda, men då var ju liksom skadan redan skedd...

Bror sa för ett tag sen att min cykel är för liten, jag vet inte, kanske är den det, skulle behöva en storlek större.
Börjar fundera när jag fick cyklen...
Vet att den är inköpt i Flarken, på Flarkens järn.
Jag hade nackspärr när jag provcyklade den och bror var med, tillsammans med pappa, som jag fick cykeln av.
Skulle jag gå ut skolan? Typ nian...
För till konfrimationen fick jag en moped, som blev stulen för flera år sen...
Nä, jag kommer inte ihåg... Får kanske ta och undersöka saken...

Dags att gå i säng snart!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback