Hemma

[2314]
Jag är hemma nu.
Det var rätt trevligt på Garaget, helt okej mat.
Men jag hade ont i huvudet redan när jag kom dit, så jag ska tvätta mig nu och gå i säng.

Fick inget sms.
Han kanske inte läser min blogg, så han kan inte förstå att det är just han jag skriver om.
Nåja, får väl hoppas att vi träffas någon gång i framtiden ändå.

Får se vad jag hittar på imorgon.
Risken finns att jag ligger länge.

Är på riktigt depp humör.
Ingenting känns roligt.

På onsdag är det födelsedagsfika.
Har dock lust att säga att jag är upptagen, så jag inte kan fara.
För jag känner inte för att umgås med någon.
Jo, med några, men de vill oftast inte umgås med mig...

Dags att sussa...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback